Monday, May 5, 2008

Ce am vrut si ce am realizat

In acesta scurta vacanta mi-am propus sa petrec sarbatorile alaturi de familie si sa urmaresc meciurile din Liga Campionilor dintre Barcelona si Manchester United si Liverpool si Chelsea.
Dar nu am reusit sa fac ceea ce mi-am propus deoarece au aparut lucruri mult mai importante decat ceea ce am vrut eu cum ar fi: sa merg la o competitie de fotbal pe sate care a fost foarte interesanta avand in vedere ca am jucat in potriva multor echipe si a preotului din sat care avea si el echipa lui dar important e ca am reusit sa castigam.
Tot in acesta vacanta am mers impreuna cu un prieten sa zburam cu (parapanta) pe deasupra satului.
Asa ca in acesta vacanta nu am facut ce mi-am propus dar am realizat lucruri mai frumoase si mai importante pentru mine.
Sarbatori fericite

No comments: